Voetbalvereniging Loenermark - Meer dan voetbal - Loenen Gelderland

Passend Voetbalcircuit

29 april 8:45  Op 31 mei t/m 2 juni is Het Nationale Voetbalweekend. Samen met alle voetballers en verenigingen laat de KNVB zien hoe mooi en belangrijk het amateurvoetbal is in en voor Nederland. meer »

62x gelezen

SponsorKliks opbrengst 1177 EURO

26 april 12:00  Het gratis sponsorconcept van SponsorKliks zorgt ervoor dat leden, supporters en overige betrokkenen hun favoriete vereniging gratis kunnen sponsoren door middel van hun reguliere internetaankopen via desktop of SponsorKliks app. Wat heeft SponsorKliks vv Loenermark tot nu toe opgebracht?meer »

4536x gelezen

Uit de bestuurskamer april

26 april 11:45  Het bestuur van Loenermark wil haar leden graag op de hoogte houden van de lopende zaken binnen de vereniging. Daarom publiceren we van iedere bestuursvergadering de zaken waar het bestuur mee bezig is op onze website. Onderwerpen die ondertussen al op de website geplaatst zijn worden in dit artikel niet herhaald.meer »

123x gelezen

Willen wij dit ?

18 april 16:30  Willen wij dat onze jeugd op het derde veld fietst en stept en daarnaast nog vuurwerk afsteekt ? Willen wij dat onze jeugd voetbalt op veld 4 en zo’n rotzooi achterlaat ? Wij denken van niet namelijk, dit is niet acceptabel meer en dat moet anders. Dus jeugdleden verpest het niet voor jezelf. En aan de ouders / begeleiders het is misschien toch eens goed om hierover thuis te spreken met uw zoon of dochter. Het bestuur VV Loenermark PS dit is afgelopen weekend allemaal gebeurd

213x gelezen

Top resultaat!

9 april 9:00  Vrijdag 5 april zijn de G-voetballers, trainers, begeleiders en ouders op pad gegaan om te collecteren voor Fonds Gehandicaptensport. Er zijn tien groepjes het dorp in gegaan om te collecteren. meer »

158x gelezen

31 mei start de collecteweek van Fonds Gehandicaptensport

31 maart 18:30  Sporten draait om eerlijkheid. Als het startschot gaat, moet iedereen een even grote kans hebben om te winnen. Maar niet iedereen heeft een eerlijke kans om aan de start te komen. Zo zijn de kosten voor sporthulpmiddelen hoog en zijn er in Nederland veel minder sportmogelijkheden en faciliteiten voor mensen met een beperking. meer »

88x gelezen

Uit de bestuurskamer maart

27 maart 15:00  Het bestuur van Loenermark wil haar leden graag op de hoogte houden van de lopende zaken binnen de vereniging. Daarom publiceren we van iedere bestuursvergadering de zaken waar het bestuur mee bezig is op onze website. Onderwerpen die ondertussen al op de website geplaatst zijn worden in dit artikel niet herhaald.meer »

220x gelezen

Gebruik velden

27 maart 15:00  VV Loenermark is en blijft een voetbalvereniging die het mogelijk maakt voor haar leden om te voetballen, wedstrijden te spelen, trainingen te doen in groeps- en individueel verband wanneer ze dat willen. Maar VV Loenermark is meer dan Voetbal en we willen ook graag een verbindende rol spelen in het dorp Loenen en de jeugd uit Loenen de mogelijkheid bieden om te sporten op onze velden. Dit past ook in de visie van de gemeente Apeldoorn waar bewegen van de jeugd een speerpunt is en verenigingen een belangrijke rol spelen. meer »

168x gelezen

NLdoet actie wederom groot succes

18 maart 19:30  Voor de derde keer op rij heeft Loenermark meegedaan aan de vrijwilligersactie NL-doet. Een groep enthousiaste helpers hebben de handen flink uit de mouwen gestoken.meer »

115x gelezen

Paasbingo geannuleerd

12 maart 21:00  Helaas moeten wij mededelen dat we de Foute Paas Bingo op vrijdag 22 maart niet door kunnen laten gaan. Op dit moment is er nog te weinig animo. We hopen,wanneer we de foute bingo verplaatsen, op meer aanmeldingen!

116x gelezen

Wie komt onze G-voetballers helpen met collecteren?

29 februari 7:00  In de week van 31 maart tot en met 6 april is de landelijke collecteweek van Fonds Gehandicaptensport. Ook onze G-Toppers gaan collecteren voor dit goede doel!meer »

210x gelezen

Korting voor jou en Gratis Geld voor Loenermark

26 februari 13:30  Korting voor jou en Gratis Geld voor Loenermark als je toegangskaarten voor o.a. de Efteling en Artis, via SponsorKliks bij Tiqets koopt. Vorige week is Corendon toegevoegd aan het winkeloverzicht. Corendon boekingen via Sponsorkliks leveren Loenermark commissie op. Lees snel verder: meer »

119x gelezen

Uit de bestuurskamer februari

22 februari 18:30  Het bestuur van Loenermark wil haar leden graag op de hoogte houden van de lopende zaken binnen de vereniging. Daarom publiceren we van iedere bestuursvergadering de zaken waar het bestuur mee bezig is op onze website. Onderwerpen die ondertussen al op de website geplaatst zijn worden in dit artikel niet herhaald. meer »

282x gelezen

Gevonden kleding

21 februari 16:30  Afgelopen maanden is er kleding blijven liggen in kleedkamers na trainingen en wedstrijden. Hetgene wat ondertussen niet opgehaald is wordt zaterdagmorgen 9 maart in de kantine uitgestald. De rechtmatige eigenaar kan het hier ophalen. Alles wat dan niet opgehaald wordt, zal aan een goed doel worden geschonken.

192x gelezen

Uniek Sporten Certificaat

9 februari 8:45  Met gepaste trots kunnen we melden dat Loenermark op 5 februari het Uniek Sporten Certificaat, net als in 2022 / 2023, ontvangen heeft.meer »

128x gelezen