G-Teams verslaan LTC

18 december 2023 11:30

En toen was het winterstop voor de G
Maar wat hebben we dit jaar met leuke activiteiten kunnen afsluiten!
Zo hebben we vrijdag 15 december, de laatste training van dit jaar, een wedstrijd gespeeld tegen twee gastteams!

Een groep Loenense tennissers hebben hun avondje tennis, voor een keertje omgeruild voor een sportief potje voetbal tegen onze G-teams. Zij kregen versterking van een aantal ervaren voetballers uit het 45+ team van Loenermark en een aantal enthousiaste, jeudige en minder ervaren voetballers. Zowel de jeugd als het senioren G-team hadden zo een waardige tegenstander gevonden.
Er werd op beide velden fanatiek gespeeld en er werd flink gescoord aan beide kanten! Uiteindelijk wonnen beide Loenermark teams hun wedstrijd. De jeugd met 11-5 en de senioren met 8-7.

Na afloop klonken er vermoeide, maar vooral ook enthousiaste geluiden over de twee leuke wedstrijden die zeker een vervolg gaan krijgen!

Alle tennissers en gastspelers die hebben mee gedaan, super bedankt voor jullie sportieve en enthousiaste inzet en aanwezigheid voor onze teams! De G-spelers vonden het superleuk dat jullie er waren!