Hoe kan ik lid worden?

U kunt lid worden van vv Loenermark door middel van schriftelijke aanmelding. Dit kan door gebruik te maken van het aanmeldformulier. Het ingevulde formulier kan ondertekend per post of per e-mail worden verstuurd naar de ledenadministratie.

Indien u zich aanmeldt bij vv Loenermark gaat u akkoord met onderstaande bepalingen:

1. De jaarlijkse contributie wordt in vier termijnen automatisch geïncasseerd van het opgegeven IBAN rekeningnummer;
  2. Leden die gaan spelen in de JO13/JO15/JO17/JO19 en senioren moeten gelijk met de aanmelding één pasfoto inleveren voor het maken van een spelerspas;
  3. Leden die zich opgeven worden door de leeftijdscoördinatoren (jeugd) of bestuursleden technische zaken (senioren) ingedeeld bij een team op basis van kwaliteit en/of het aantal spelers;
  4. U ontvangt een kopie van de statuten en een informatiebijlage;
  5. U wilt uw lidmaatschap opzeggen? Doe dit schriftelijk bij de ledenadministratie.