Gebruik velden

27 maart 2024 15:00

VV Loenermark is en blijft een voetbalvereniging die het mogelijk maakt voor haar leden om te voetballen, wedstrijden te spelen, trainingen te doen in groeps- en individueel verband wanneer ze dat willen. Maar VV Loenermark is meer dan Voetbal en we willen ook graag een verbindende rol spelen in het dorp Loenen en de jeugd uit Loenen de mogelijkheid bieden om te sporten op onze velden. Dit past ook in de visie van de gemeente Apeldoorn waar bewegen van de jeugd een speerpunt is en verenigingen een belangrijke rol spelen.

In principe staan hiervoor 4 velden ter beschikking waarvan Veld 4 (kunstgrasveld ) voor trainingsactiviteiten gebruikt worden. Overdag worden leden van Loenermark en jeugd uit Loenen gevraagd zo veel mogelijk gebruik te maken van veld 3 (naast de tennis) en in mindere mate van Veld 4. Veld 1 en Veld 2 mogen hiervoor niet gebruikt worden.

Het Veld 3 is hiervoor altijd open en het Veld 4 kan afgesloten zijn ( zie poortbeleid op onze website). Om overlast voor onze buren te minimaliseren willen wij graag een aantal spelregels afspreken. Indien we ons niet aan die spelregels houden, gaat de toegangspoort op slot en krijgen misschien alleen aan geselecteerde leden toegang krijgen tot Veld 4.

Spelregels voor het gebruik van de velden buiten trainingen, wedstrijden toernooien etc.

• Op Veld 4 alleen op de helft die het dichtste bij de kantine ligt. Indien het druk is evt. naar de andere helft gaan.
  • Mini Veld niet gebruiken.
  • Geen rotzooi achter laten ( snoep, chips, blikjes, papier etc ).
  • Geen muziek, niet gaan lopen krijsen, gillen etc.
  • Niet in de netten hangen, niet over de hekken klimmen.
  • Fietsen en andere vervoersmiddelen buiten de poort parkeren.
  • Mocht de bal in de tuin van een buurman aan de Horstwegzijde terecht komen dan wordt deze een week later terugbezorgd, dus niet zelf gaan halen.
  • Als de poort op slot gaat dien je Veld 4 te verlaten, Veld 3 is dan nog vrij te gebruiken.
  • Gebruikstijden Veld 4 zijn van 10:00 tot 21:00 (als er niet getraind wordt).

Met sportieve groet,