G-voetbal

G-voetballers maken al jarenlang deel uit van de voetbalfamilie. Bij steeds meer verenigingen is het de gewoonste zaak van de wereld dat spelers met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking volwaardig lid zijn.

Voor het G-voetbal geldt: “Normaal wat normaal kan, speciaal waar nodig”. De G-voetballers willen net als ieder ander behandeld worden en willen vooral veel plezier hebben in het voetballen bij een leuke en sportieve voetbalvereniging.

Waar ben je dan beter op zijn plek dan bij vv Loenermark?

De officiële aftrap G-voetbal Loenermark is op 14 januari 2017. Er staat dan een clinic gepland voor enthousiaste G-voetballers. Zij kunnen geheel vrijblijvend deelnemen om te kijken of G-voetbal via Loenermark wat voor hun is.

Het doel is om vanaf de clinic voldoende aanmeldingen te hebben om te starten met trainingen. Vanaf seizoen 2017 – 2018 willen we aan de G-voetbalcompetitie gaan deelnemen. Dit bij voorkeur met minimaal 1 jeugd- en 1 seniorenteam.

Dit seizoen gaan we met de jeugd en senioren op vrijdagavond trainen van 18:30 – 19:30 uur. De eerste training is op vrijdag 20 januari 2017.

Voor meer informatie over de clinic of G-voetbal in het algemeen bij Loenermark kun je een email sturen naar [email protected] of contact opnemen met Gerrit Blom via 06-51224565.

Daarnaast is informatie beschikbaar op www.facebook.com/g.voetbal.loenermark