Kerst 2023

18 december 2023 11:45

Het bestuur van VV Loenermark wenst alle leden, vrijwilligers, supporters, sponsoren en hun dierbaren fijne Kerstdagen en een gelukkig én gezond 2024.

Het jaar 2023 loopt al weer bijna op zijn eind en dat betekent dat vele mensen zich opmaken voor de komende feestdagen en jaarwisseling. De kantine is inmiddels prachtig in kerstsferen gebracht en we hebben in kerstsfeer de eerste seizoenshelft afgesloten met een supergezellige piekjesavond .

Prachtig om te zien dat meerdere elftallen bovenin meedraaien of bovenaan staan en dat het eerste elftal op een virtuele eerste plaats staat. Nog even die inhaalwedstrijd winnen tegen Activia en we zijn de trotse koploper. Het gaat er om spannen dit seizoen en hopen op een prijs aan het eind van het seizoen.

Een extra woord van dank willen we richten aan alle vrijwilligers die er dit jaar voor gezorgd hebben dat we elke week kunnen voetballen en daarna samen kunnen zijn in onze kantine.

Het bestuur van VV Loenermark wenst alle leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren én al jullie dierbaren fijne Kerstdagen en een gelukkig én gezond 2024. Laten we er samen een mooi jaar van maken !

Namens het bestuur,
Toon Streppel

PS  aanstaande zaterdag 23 december is er kerstkaarten met om 15:30 een kerstborrel. U bent van harte uitgenodigd.