NLdoet actie wederom groot succes

18 maart 2024 19:30

Voor de derde keer op rij heeft Loenermark meegedaan aan de vrijwilligersactie NL-doet. Een groep enthousiaste helpers hebben de handen flink uit de mouwen gestoken.

Zaterdag 16 maart stond er 1 klus centraal: Het schoonmaken van de reclameborden! Loenermark is blij met de grote groep bordsponsoren. Dat de sponsorcommissie en Loenermark graag wil dat de reclameborden er piek fijn uitzien spreekt voor zich. Maar dat gaat helaas niet vanzelf!

Na het welkoms kopje koffie is gestart met het schoonmaken van reclameborden. Gelukkig werkten de weersomstandigheden redelijk mee, het bleef in ieder geval droog. Zowel de binnen- als de buitenkant van de borden werden grondig onder handen genomen. Het eindresultaat mag er zijn, de borden hangen er weer prachtig bij!

Via deze weg willen we alle helpers nogmaals bedanken voor hun hulp. Het wordt erg gewaardeerd! Een extra dank gaat uit naar de spelers van JO15 die na afloop van hun wedstrijd nog energie over hadden om mee te helpen! Top!

En dat ook de deelnemers genoten hebben bleek wel uit hun reacties zoals: "Een mooi initiatief om jaarlijks zo'n dag te organiseren", "Leuk om mensen ook op een andere manier te leren kennen", "Top geregeld, inclusief de koffie en de lekkere lunch", "Jammer dat er niet meer spelers en ouders een paar uurtjes komen helpen, het kost maar weinig moeite".

We kijken uit naar een vervolg!

De organisatie