Organisatie

De voetbalvereniging Loenermark wordt vertegenwoordigd door een bestuur. Het bestuur heeft een aantal commissies benoemd. Hieronder vindt u een overzicht van de diverse commissies. Door op één van de commissies te klikken kunt u zien welke leden in de commissie zitten en vind u aanvullende informatie.

Heeft u een vraag voor een commissie(lid)? Dan kun u telefonisch contact opnemen met het betreffende lid. Ook kunt u gebruik maken van het contactformulier. Vul uw gegevens in en de commissie zal u spoedig een reactie op uw vraag of opmerking geven.

Jeugdcommissie
G-voetbalcommissie