Nieuwjaarsreceptie, huldigen jubilarissen en wedstrijd

12 december 2023 20:15

Zondag 7 januari staat in het teken van:
-) Huldigen jubilarissen
-) Wedstrijd G-teams tegen spelers Loenermark 1
-) Nieuwjaarsreceptie.

Het bestuur nodigt hierbij alle leden, donateurs, vrijwilligers, sponsors en supporters uit. Kortom, iedereen die Loenermark een warm hart toedraagt, is vanaf 15.00 uur van harte welkom om gezamenlijk een toost uit te brengen op het nieuwe jaar.

De jubilarissen worden deze dag ook gehuldigd. In totaal zijn er ruim 20 jubilarissen. Om de jubilarissen de aandacht te kunnen geven die ze verdienen worden ze voorafgaand aan de receptie gehuldigd.

Om 13:30 staat traditioneel de wedstrijd van het jeugd- en senioren G-team (voetballers met een beperking) tegen spelers van Loenermark 1 in de planning.
We hopen dat velen de teams komen aanmoedigen. Als de weersomstandigheden het toelaten worden de wedstrijden op het hoofdveld, voor de kantine, gespeeld.

Na afloop kunnen we gezamenlijk proosten op een hopelijk gezond en sportief 2024.