Nieuwjaarsreceptie, huldigen jubilarissen en wedstrijd

15 december 2022 8:00

Bestuur

Zondag 8 januari staat in het teken van: Huldigen jubilarissen, wedstrijd G-teams tegen Loenermark 1 en de Nieuwjaarsreceptie.

Gelukkig kan en mag het weer! Na 2 jaar zonder staat komende zondag 8 januari de Nieuwjaarsreceptie weer op het programma.

Het bestuur nodigt hierbij alle leden, donateurs, sponsors en supporters uit. Kortom, iedereen die Loenermark een warm hart toedraagt, is vanaf 15.00 uur van harte welkom om gezamenlijk een toost uit te brengen op het nieuwe jaar.

De 25, 40, 50, 60 en 70-jarige jubilarissen worden deze dag ook gehuldigd. In totaal zijn er 21 jubilarissen. Om de jubilarissen de aandacht te kunnen geven die ze verdienen worden ze voorafgaand aan de receptie gehuldigd. Aansluitend wordt hun een lunch aangeboden.

Om 13:30 staat een wedstrijd tussen het jeugd- en senioren G-team (voetballers met een beperking) en spelers van Loenermark 1 in de planning. Loenermark 1 staat op een verdienstelijke 3e plaats in de competitie. Daartegenover staat dat de G-teams in wedstrijden hebben laten zien dat ze opgewassen zijn tegen sterke tegenstanders. Een mooi moment voor de teams om hun krachten te meten.
We hopen dat velen de teams komen aanmoedigen. Als de weersomstandigheden het toelaten worden de wedstrijden op veld 1, voor de kantine, gespeeld.

Na afloop kunnen we gezamenlijk proosten op een hopelijk gezond en sportief 2023.