G-voetballers zijn nieuw seizoen gestart

3 september 2021 22:00

G-Voetbalcommissie

Op vrijdag 3 september zijn de trainingen weer gestart voor onze G-voetballers.

Voordat de training van start ging, is er een bloemetje overhandigd aan Toon en Jolanda. Zij hebben het team 20 nieuwe trainingsballen geschonken! De spelers waren daar erg blij mee!

Om het seizoen goed te beginnen, waren ouders, andere familieleden en begeleiders uitgedaagd om een potje te voetballen tegen de G-voetballers. Een aantal enthousiaste familieleden zijn hierop ingegaan. De training begon met een gezamenlijke warming-up en daarna gingen de jeugd en senioren uit elkaar. Helaas waren er te weinig familieleden en begeleiders om een volwaardig team te kunnen vormen, waardoor er twee gemengde teams werden gemaakt. Zowel bij de jeugd als bij de senioren, werd er weer fanatiek gevoetbald, werd er veel gescoord en genoten van eindelijk weer een potje voetballen.

Op naar nog veel meer leuke trainingen en wedstrijden!