Loenermark JO13-1JM - AZC JO13-2G

AZC JO13-2G

27 oktober 2018 11:00

Onbekend

We begonnen vandaag goed en scherp. Dit leidde tot een 2-0 voorsprong, maar de laatste tien minuten van de eerste helft sloop er wat gemakzucht in ons team. AZC speelde zich beter in de wedstrijd en kwam na een mooie aanval op 2-1. Dit was ook de ruststand.
In de rust nog zo gewaarschuwd dat we de tweede helft fel moesten beginnen, maar er was weer hetzelfde beeld als vorige week. Een heel afwachtend Loenermark die de tegenstander veel te veel ruimte geeft. Gelukkig strafte AZC het niet af, en kwamen wij via een individuele actie en een kort daarna goed benutte strafschop op 4-1. Er kwam iets meer rust ik ons spel. Misschien ook doordat bij de bezoekers beseften dat er geen resultaat meer viel te behalen. Na ons 5e doelpunt was het slotakkoord voor AZC die via hun zeer behendige middenvelder een prachtig doelpunt wisten te maken. Een 5-2 overwinning was wel ietwat geflatteerd. We wisten op de juiste momenten te scoren en daardoor een gaatje te slaan. Maar het krachtsverschil was kleiner dan de uitslag doet vermoeden. Volgende week wacht een uitwedstrijd bij SV Almen JO13-1...