SJO Oeken/Brummen JO13-3 - Loenermark JO13-1JM

Loenermark JO13-1JM

22 september 2018 10:30

Onbekend

Vandaag stond de eerste competitiewedstrijd op het programma. Al snel bleken de ploegen aardig aan elkaar gewaagd. Uit een hoekschop belandde de bal ietwat gelukkig op de schouder van een speler van Oeken waardoor de bal tergend langzaam in het doel belandde. Met een 1-0 achterstand gingen we vil goede moed de tweede helft in. Er werd als team beter verdedigd waardoor we de snelle uitbraken van de thuisploeg beter onder controle hadden. We dachten op gelijke hoogte te komen, maar de grensrechter van Oeken oordeelde dat onze aanvaller voor de bal stond. Niet veel later was een lange bal onze verdediging te machtig en rondde de spits van Oeken beheerst af. We bleven onverstoord de aanval zoeken en kwamen na een bekeken schot terug in de wedstrijd. We gingen op zoek naar de gelijkmaker, maar onze afronding was niet goed. We waren te gehaast, misten kracht en overtuiging. We hadden vandaag absoluut een punt verdiend...
Volgende week thuis tegen Socii JO13-1