Opnieuw winst voor JO13-1

Eerbeekse Boys JO13-2G

24 maart 2018 11:00

Onbekend

Vandaag stond onder begeleiding van een heerlijk voorjaarszonnetje de derby tegen Eerbeekse Boys op het programma. Voor een aantal van onze spelers is deze wedstrijd toch altijd net iets speciale dan andere wedstrijden. Er zitten altijd wel één of meerdere bekende spelers bij de tegenstander.
Na een goede eerste tien minuten zakten we gedurende de eerste helft wat weg, waardoor Eerbeek meer in het spel kwam en lichtjes de overhand kreeg. Toch konden we met een voorsprong gaan rusten. De tweede helft waren wij sterker al wisten de bezoekers met afstandschoten nog wel paal en lat te raken. Uiteindelijk wisten we de zege verdiend over de streep te trekken en stond er een 3-0 eindstand op het digitale wedstrijdformulier.
Volgende week spelen we onze kwartfinale voor de beker op bezoek bij MASV JO13-1.