G-team verslaat het 1e

7 januari 2018 13:30

Nico Dusink

Onbekend

Afgelopen zondag was het zover: Het G-team mocht tegen het eerste elftal van Loenermark spelen.

De zon scheen, er was veel publiek en de G-spelers hadden er zin in. De spelers van het eerste elftal hadden al getraind van te voren, dus die waren er ook helemaal klaar voor.

Onder leiding van scheidsrechter Nico Dusink, werd om half twee de wedstrijd afgetrapt.
Het G-team veraste het eerste elftal door al snel een eerste goal te maken.

Vanaf toen was de toon gezet en werd er door beide partijen fanatiek gevoetbald en werden er aan beiden kanten mooie goals gemaakt.
In de tweede helft, voelde het eerste elftal zich iets in het nauw gedreven, waardoor ze tegen twee gele kaarten opliepen. Eén van de gele kaarten leidde zelfs tot een penalty.

Na twee keer 15 minuten te hebben gevoetbald, werd er door Nico afgefloten. Met als mooie eindstand 10 - 8 voor het G-team!
Tot slot zijn er nog penalty's geschoten en is er afgesloten met een mooie groepsfoto.

De spelers van zowel het eerste elftal, de G-spelers en het publiek hebben genoten van de wedstrijd. Het was een mooi begin van het nieuwe jaar. Na de wedstrijd is er met z'n allen gezellig een drankje gedronken bij de nieuwjaarsreceptie.