Leerzame wedstrijd wordt overtuigend gewonnen

Loenermark JO13-1JM

Teuge SP JO13-2G

Onder 13, JO13-1, 4e klasse 13

2 december 2017 11:00

Onbekend

Vandaag speelden we onder behoorlijk koude omstandigheden tegen Sp,Teuge JO13-2. Niet bepaald een hoogvlieger in de competitie, maar we hadden het met een defensief ingesteld Teuge nog best lastig om aan voetballen toe te komen. Voor ons een leerzame les, hoe creeer je ruimte voor jezelf en je medespelers? Welke verdedigers kunnen doorschuiven als de tegenstander met minder aanvallers aantreed dan je gewend bent? Ondanks dat het verschil in niveau en dus ook het aantal doelpunten duidelijk was, was dit niet een nutteloze walk over. Voor ons een ideale wedstrijd waarbij we het juiste bespelen van de ruimte konden bespreken en dit ook de komende trainingen zullen doortrekken. Volgende week wacht ons immers de topper tegen WSV JO13-4. Dan zal de weerstand ongetwijfeld een heel stuk hoger zijn.