Basteom JO14-1 - Loenermark JO14-1

7221BA
STEENDEREN
tel. 0575-451547

Van de eerste competitiewedstrijd na de winterstop ontbreekt wegens technische mankementen een wedstrijdverslag. Misschien ook niet heel erg, want het was nogal een frustrerende wedstrijd tegen een niet al te sportief VIOD. En als je dan zelf de gecreëerde kansen niet weet te benutten is een 1-0 verlies een logisch gevolg.

Vandaag mochten we naar Steenderen. In het najaar hadden we daar nog met 0-1 gewonnen dus er heerste nogal wat vertrouwen in de groep. We starten heel goed. Het eerste bedrijf speelde zich vooral af op de helft van Basteom. En ook dit keer waren we niet heel effectief voor het doel van de tegenstander. Toch gingen we de rust in met een 0-3 voorsprong.

De tweede helft starten we wat slapjes. Enkele spelers moesten even wakker geschud worden. Het duurde niet lang voordat iedereen weer bij de les was. We creëerden weer veel kansen, maar goed keeperswerk en een matige afwerking zorgde er voor dat we niet scoorden. Nou is dat niet helemaal waar, want tot onze verbazing werd een doelpunt helaas afgekeurd. Bij een 0-3 voorsprong en het gevoel dat we het aardig onder controle hadden werden sommige spelers op een voor hen totaal nieuwe plek uitgeprobeerd. Dit deden ze, al is het soms natuurlijk onwennig, uitstekend!
Volgende week spelen we thuis, dan ontvangen we Dinxperlo JO14-1.

Speler van de week: Casper, voor het eerst meespelend op het hele veld. Deed dit zowel met als zonder bal ontzettend sterk. Positieve houding binnen en buiten het veld!