LM JO13-1 - Emst JO13-1

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Nadat we vorige week met een onnodige nederlaag de nieuwe competitie waren gestart, mochten we vandaag wederom op ons eigen Lonapark in actie komen. Dit keer ontvangen we de bezoekers uit Emst.
In tegenstand tot vorige week starten we nu veel geconcentreerder. We maakten minder onnodige fouten, maar belangrijker was nog dat we nu veel doortastender te werk gingen en ons de kaas niet van het brood lieten eten. We bereikten een 3-0 ruststand en daar was weinig op af te dingen. Punt van aandacht was het ingooien. Dit werd in de rust besproken(vooruit gooien is dus niet recht voor je uit gooien). Ook in de tweede helft waren we vastberaden niets weg te geven. Er werd goed verdedigd en bij vlagen werd er heel leuk gecombineerd. De volgende stap die we moeten gaan zetten is dat het tempo van de combinaties wat hoger mag, zodat we de tegenstander nog effectiever kunnen aanvallen. We eindigden de wedstrijd met een ruime 6-0 overwinning. Volgende week spelen we uit bij Sallandia JO13-2.

Speler van de week: Lindy, dinsdag zeer vroeg op de training en goed helpend met de opbouw van de training. Werkt bewust aan haar verbeterpunten én blijft oefenen op haar afstandschot. Ze mocht in de wedstrijd een vrije trap van afstand nemen. Het was dat de keeper van Emst een knappe redding in petto had, want anders was deze goede week nog beloond met een doelpunt.