Loenermark JO13-1JM - Epe JO13-2JM

7371EH
LOENEN GLD
tel. 055-5052470

Gelukkig was de mist vanochtend iets afgenomen en kon onze laatste wedstrijd in de poule gewoon doorgaan. De winnaar van vandaag zou doorgaan naar de knock-out fase, al zouden wij afhankelijk van het resultaat bij Sparta Nijkerk-FC Horst aan een gelijkspel ook genoeg kunnen hebben.
Ook de 3e wedstrijd bleek de tegenstander van hetzelfde niveau als ons. Bij een 1-1 tussenstand kreeg Epe na een prachtige individuele actie een grote kans om op voorsprong te komen, maar de behendige aanvaller wist zichzelf niet te belonen. De toeschouwers werden wel getrakteerd, want dankzij twee prachtige schoten van afstand gingen wij met een 2-1 voorsprong naar de kleedkamer.
De tweede helft konden wij meer gebruik maken van onze snelheid voorin. Hoewel Epe ook een paar kansjes kreeg konden wij uitlopen naar een 6-3 overwinning. Een heel knappe prestatie aangezien er vandaag wegens allerlei omstandigheden geen wisselspelers hadden.
De speler van de week ging deze week naar Zoë. Zij was afgelopen dinsdag één van de weinigen die we niet hoefden te corrigeren. Een voorbeeld voor anderen, ze was serieus bezig met de oefenvormen, luisterde naar de trainers en ruimde het materiaal rustig op.

Volgende week starten we de competitie met een wedstrijd in en tegen Doesburg. Wie we in de volgende ronde van de beker ontmoeten is nog niet bekend...