Loenermark JO13-1JM - Arnhemse Boys Schuytgraaf JO13-3

Arnhemse Boys Schuytgraaf JO13-3

12 september 2020 11:00

Onbekend

Begonnen we de voorgaande wedstrijden nog heel sterk. Vandaag was dat een ander verhaal. In de eerste helft was er nog geregeld goed combinatiespel te zien. Maar zonder bal waren we veel te passief, waardoor Arnhemse Boys zich in de wedstrijd kon spelen. Vlak voor rust kwamen de bezoekers op voorsprong. En ondanks het redelijke veldspel kwamen wij in de eerste helft niet echt tot heel grote kansen.

De tweede helft waren we gelukkiger een stuk actiever. We gaven de tegenstander minder de ruimte. We kwamen uit een afgeslagen hoekschop terecht op gelijke hoogte. Hoewel we dus veel feller waren dan in de eerste helft waren er ook een paar spelers  die vandaag totaal hun dag nietbhadden. Kan gebeuren, hebben we allemaal weleens. De tegenstander profiteerde hier goed van en kwam halverwege de 2e helft op 1-2. Onze vechtlust bleef aanwezig en we gingen dan ook op jacht naar de gelijkmaker. In de laatste 5 minuten werd er nog een extra aanvaller in gebracht. Twee minuten voor tijd was het uit een snelle aanval raak: 2-2. We gingen zelfs nog voor de winst, maar dit leidde niet meer tot grote kansen.

De bekerwedstrijden zitten er op. Een 3-3 gelijkspel, 2-3 nederlaag en 2-2 gelijkspel tonen aan dat de teams behoorlijk aan elkaar gewaagd waren. Volgende week spelen wij onze 1e competitie wedstrijd bij Prins Bernhard JO13-1