Nieuwe sponsor lagere elftallen toernooi

18 augustus 2023 8:00

Wij zijn heel blij aan te kunnen geven dat zich een nieuwe sponsor heeft gemeld voor het lagere elftallen toernooi.

Op de haringparty in juni van dit jaar hebben Erik Vreeman en Yolanda Schotpoort aangegeven dat hun bedrijf het jaarlijkse lagere elftallen toernooi voor 3 jaar willen sponsoren onder de naam Vreeman Montage & ErYo Keukenrenovatie. Zowel de sponsorcommissie als de vereniging is heel blij met dit aanbod.

In het verleden is dit toernooi jarenlang gesponsord door Spar Bonder, die we hiervoor nog hartelijk willen bedanken.

Vanaf zondag 3 september spelen de elftallen 3 tot en met 6, als voorbereiding op het nieuwe seizoen, een onderlinge competitie. Het programma voor de komende weken ziet er als volgt uit:

3 september:
LM 5 - LM 6 aanvang 10:00 uur