Uit de bestuurskamer

28 juni 2023 22:45

Het bestuur informeert:
(Onderwerpen die al op de website geplaatst zijn worden hier niet herhaald.)

Van Qwint, onze gas- en electriciteitsleverancier, hebben we informatie ontvangen over het feit dat ze uiterlijk dec. '23 stoppen met de levering. Inmiddels is er contact geweest met onze tussenpersoon. Zij komen met een voorstel m.b.t. een nieuwe leverancier op het moment dat de tarieven gunstig zijn. Ons huidige contract loopt tot 31/12/2023.

Sinds 1 juni zit er ook statiegeld op blikjes. Omdat er helaas toch nog veel flesjes en blikjes in de gewone afvalbakken worden gedaan hebben we 3 extra bakken besteld voor statiegeld flesjes en blikjes. Hiermee hopen we dat meer mensen de juiste bakken zullen gebruiken.

De nieuw aangeschafte opslag containers zullen binnenkort voorzien worden van een mooie voetbal gerelateerde beschildering. De plannen hiervoor worden op dit moment verder uitgewerkt.

Gezien de gebeurtenis kort geleden is het protocol vuurwerk nogmaals besproken. Het is verboden om voor, tijdens en na de wedstrijd vuurwerk af te steken. Het is onderdeel van de ordemaatregelen en is te vinden in het Handboek competitiezaken amateurvoetbal. Onder vuurwerk wordt verstaan: alle producten, bestemd voor vermakelijkheidsdoeleinden, die met een ontstekingsmiddel, tot ontbranding kunnen worden gebracht. Ook fakkels en rookpotten vallen onder de noemer vuurwerk. Er is daarom besloten om geen vuurwerk toe te staan op het complex. Het afsteken van rookpotten wordt oogluikend toegestaan ook al mag dit volgens de regels ook niet.

De financiële commissie heeft zich geboden over de verschillende donateurs binnen onze vereniging. Op dit moment wordt er met veel verschillende bedragen gewerkt voor de diverse donateurs. De commissie wil dit voor alle donateurs gelijk trekken naar € 20,00 per jaar. Alle donateurs worden per brief benaderd. Hierin wordt een korte toelichting gegeven waarom het even heeft geduurd voordat er weer geïncasseerd wordt en tevens zal er gevraagd worden om een machtiging tot automatische incasso. Dit zouden we dan per 1 september gaan incasseren.

Onze club zit dringend verlegen om meer vrijwilligers. Op dit moment komen veel taken door een kleine groep mensen gedaan. Het zou voor de club en voor de vrijwilligers beter zijn deze taken over meer verschillende mensen te verdelen. Als we allemaal een klein beetje doen blijft het voor iedereen leuk. Er worden op dit moment flyers gemaakt met de oproep voor nieuwe vrijwilligers. Deze zal door een verspreidingsbureau binnen Loenen verspreid worden. Wij hopen op veel nieuwe vrijwilligers. Weet jij nog iemand die het leuk zou vinden om af en toe iets voor de vereniging te doen laat het ons dan gerust weten.

Van de gemeenste Apeldoorn hebben we een uitnodiging gehad voor een bijeenkomst over onderzoek naar de capaciteit van sportaccommodaties. Gerrit en Toon zullen deze namens Loenermark bijwonen.

Een paar weken terug zijn 4 hoekvlaggen verdwenen, waarschijnlijk baldadigheid maar helaas zijn niet meer teruggebracht. Wij hebben als vereniging daarom aangifte van diefstal gedaan.

9 juni heeft de G-voetbal een voetbalcircuit als activiteit in het kader van het Nationaal Voetbalweekend georganiseerd. Hieraan konden ook niet leden deelnemen. Gerrit is recent geïnterviewd door een KNVB redacteur voor een artikel op de KNVB website en in een KNVB nieuwsbrief. De wethouder amateursport van de gemeente Apeldoorn was uitgenodigd om te komen kijken.

De OHC is gestart met de voorbereidingen voor het verplaatsen van de biertanks. Heineken komt 19-20-21 (ma-wo) juni de tanks verplaatsen en opnieuw aansluiten. De 19e moeten ze leeg zijn. Normaal gesproken is de tapinstallatie weer op tijd in werking voor de activiteit op de 24e. Daarna zal de OHC zich buigen over de lekkage in de kelder die nog opgelost moet worden.