In Memoriam Hans Werinussa

In Memoriam
Hans Werinussa
Overleden 26 juni 2023

Wij ontvingen deze week het droevige bericht dat op maandag 26 Juni jl. op 69-jarige leeftijd is overleden Hans Werinussa.

Hans is meer dan 20 jaar lid geweest van onze vereniging en heeft vele jaren jeugdteams van jong tot oud begeleid als leider. Maar is binnen onze vereniging vooral bekend om zijn rol als leider bij Loenermark 5. Dat waren zijn jongens en dat team betekende heel veel voor hem en andersom. Hij was daar nooit op de voorgrond maar was er altijd voor iedereen en was de olie in de machine. Ook stond Hans bekend om zijn tactische uitspraken waardoor de wedstrijd vaak in het voordeel van Loenermark werd beslist.

Mooi waren ook de momenten waar hij zijn muzikale interesses inzette voor de vereniging en het Duo Henk & Henk hebben heel wat mooie plaatjes voor ons gedraaid.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn vrouw Rina, de kinderen Leroy, Charissa, Kiona, hun partners, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Dat hij moge rusten in vrede.

Mocht je afscheid willen nemen van Hans en jouw condoleances willen overbrengen aan Rina en de familie dan kan dit a.s. vrijdag van 19:00 tot 19:30 uur in het Huis van Herinnering te Eerbeek.

Toon Streppel