Loenermark JO12-1 kampioen in de 1e klasse

9 juni 2023 8:00

Na een spannende en sportieve wedstrijd is het JO12-1 team van Loenermark kampioen geworden in de 1e klasse. De vele meegereisde supporters kregen een super spannende wedstrijd voorgeschoteld. Een gelijkspel zou voldoende moeten zijn om het kampioenschap te kunnen vieren.

Na een vroege goal van Loenermark ging het vervolg van de wedstrijd zeer stroef. Kansen die normaliter verzilverd werden gingen er nu niet in, ook de tegenstander bood flink partij. Met nog enkele minuten op de klok stond het 4-3 voor de tegenstander. Het zal toch niet ging er door de hoofden van de spelers, trainers en supporters. Maar met een zeer bedacht schot werd de gelijkmaker gescoord, de vreugde was enorm. Toch moesten er nog steeds enkele minuten gespeeld worden. Hierin kreeg de tegenstander nog wel een grote kans, gelukkig kon de verdediging de bal wegwerken en kwam het laatste verlossende fluitsignaal.

De vreugde was enorm en het kampioenschap definitief binnengehaald.

Nadat de eerste rookpluimen waren opgetrokken, de kampioensshirts waren uitgereikt en de kampioensschaal was overhandigd, werden de felicitaties van de meegereisde supporters hartelijk in ontvangst genomen. De diverse mooie plaatjes werden geschoten en de champagne vloeide rijkelijk.

Na de feestelijkheden op het veld spoedde de menigte zich richting Loenen, alwaar er 2 busjes klaar stonden voor een rondtoer door het dorp.

Bij terugkomst op het sportcomplex van Loenermark werden de spelers, trainers en supporters getrakteerd op een welverdiend drankje met iets lekkers.