Aanvulling trainersstaf G-Voetbal

1 mei 2023 18:30

G-Voetbalcommissie

Loenermark biedt alweer ruim 6 jaar voetbal voor mensen met een beperking aan. De groep van ondertussen bijna 30 spelers traint met veel enthousiasme op vrijdagavond. Voor het komende seizoen zijn we op zoek naar aanvulling van de trainersstaf voor met name de senioren.

Wat is er mooier dan een bijdrage te kunnen leveren aan de voetbalontwikkeling van voetballers met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking? Misschien vraag jij je af 'Is dat wel wat voor mij?'. Schroom dan niet en kom op een vrijdagavond vrijblijvend kijken wat het inhoudt.

De trainingen zijn op vrijdagavond van 18:45 – 19:45 uur. Je verzorgt de training nooit alleen! Voor iedere groep hebben we altijd minimaal 2 trainers die samen de training verzorgen.

Wij proberen door voetbaltraining en het spelen van wedstrijden de conditie, de mentale weerbaarheid en de motoriek van spelers te verbeteren. Maar het allerbelangrijkste vinden wij dat spelers onderling veel plezier beleven en respect hebben. Dat zij uitkijken naar de komende training en wedstrijd. Hier doen onze trainers en teambegeleiders het voor!

Wat wij in jou zoeken:
Vooral enthousiasme, geduld en affiniteit met de doelgroep.
Ervaring met deze doelgroep is een pré maar niet noodzakelijk.

Wat wij jou bieden:
Met name heel veel plezier en dankbaarheid.
Koffie/thee voor- en na de training.

De ervaring leert dat training geven aan deze doelgroep energie geeft in plaats van vraagt. In principe trainen de seniorentrainers om de week. Onderling kan uiteraard geruild worden.
De wedstrijdbegeleiding wordt door teambegeleiders gedaan, het gaat dus alleen om een uurtje trainen in de 2 weken.

Ben je geïnteresseerd of wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Gerrit Blom (06-51224565) of stuur een email naar [email protected], wij nemen dan contact met je op.

De G-Voetbalcommissie
Karin, Femke, Jeroen, Gerrit