In Memoriam Jan ter Velde

In Memoriam
Jan ter Velde
Overleden 21 Maart 2023

Wij ontvingen het droevige bericht dat op dinsdag 21 Maart jl. op 65 jarige leeftijd is overleden Jan ter Velde.

Jan is al op jonge leeftijd lid geworden van Loenermark en was 53 jaar lid van onze vereniging. Het rood-wit zat diep in zijn hart zowel voor Loenermark als ook voor zijn kluppie Feyenoord. Een passie die hij met velen deelde en die ook duidelijk zichtbaar op zijn rouwkaart staat en blijkt uit de bloemenwens in rood en wit.

Jarenlang was Jan als keeper bij Loenermark actief en zette hij zich meer dan 40 jaar in als grensrechter en leider voor meerdere elftallen en hij vormde hier vaak een onafscheidelijk duo met Peter Rutgers. Hij mocht meerdere kampioenschappen vieren zowel in de jeugd als in de senioren.

Ook naast het veld was Jan actief voor Loenermark en heeft hij o.a. veel voor de kantine betekent. Ondanks dat hij inmiddels in Zutphen woonde draaide hij nog steeds een keer in de maand op zaterdagmiddag kantinedienst met zijn vaste maatje Wilco Kruk.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn vrouw Linda, de kinderen Laura en Melanie met hun partners en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Dat hij moge rusten in vrede.

Mocht je afscheid willen nemen van Jan en jouw condoleances willen overbrengen aan Linda en verdere familie dan kan dit a.s. zondag van 16:00 tot 17:00 uur in de Omarming, Voorsterallee 95 te Zutphen

Toon Streppel