NLdoet actie geslaagd

13 maart 2023 16:45

Net als vorig jaar heeft Loenermark meegedaan aan de vrijwilligersactie NLdoet. Een groep enthousiaste Loenermarkers hebben de handen flink uit de mouwen gestoken.

Met veel scenario's hadden we rekening gehouden maar op een witte wereld hadden we niet gerekend. Echter de zon brak snel door wat resulteerde in een aangename temperatuur en wegsmeltende sneeuw.

Het aantal deelnemers viel in totaliteit wat tegen. Gelukkig kwam er een enthousiaste groep spelers en ouders van JO14. De toezegging was dat ze na hun wedstrijd zouden komen helpen. Nu deze afgelast was, waren ze speciaal naar Loenermark gekomen om hun energie in onderhoudsklussen te steken. Top! Hopelijk volgen volgend jaar meer teams dit goede voorbeeld!
Ook was bijvoorbeeld Wilco, spelend in ons G-Team, aanwezig om te helpen.

Een aantal reacties van deelnemers: 'Wat een gezellige, ontspannen activiteit', Zo leer je ook andere leden van Loenermark kennen', Goed om dit jaarlijks te doen',  'Jammer dat er niet meer spelers en ouders van jeugdspelers zijn', 'Kun je spelers niet verplichten 1x per jaar te komen helpen', 'Prima geregeld inclusief de koffie en lunch'.

Wat hebben we zoal gedaan?
-) Plafonds in kleedkamers gesausd;
-) Muren in kleedkamers gesausd;
-) Voegen in kleedkamers gereinigd;
-) Reclameborden schoongemaakt aan zowel de voor- als achterzijde;
-) Sneeuw geruimd;
-) Tegels rondom het kunstgrasveld behandeld met schoonmaakazijn;
-) Trainingsballen van de G-Teams opgepompt;
-) Begroeiing van de ballencontainer verwijderd;
-) Ranja schenkbekers voorzien van een maatstreepje;
-) Bewegingsmelders geplaatst.

In het verleden werd de klussendag georganiseerd om zoveel mogelijk klussen op 1 dag gedaan te krijgen. Nu hebben we NLdoet om dat te realiseren, een mooi vervolg!

Via deze weg willen we alle deelnemers, mede namens de onderhoudscommissie, nogmaals bedanken voor hun hulp. Het wordt erg gewaardeerd!

De organisatie