Nieuws uit de kantine

20 januari 2023 17:00

Helaas ontkomt ook Loenermark er niet aan om een aantal prijzen in de kantine te verhogen. Net als de horeca en andere verenigingen hebben we te maken met forse prijsstijgingen.

Zo hebben we onder andere het bier, de koffie en de mixdrankjes in prijs verhoogd. We hebben getracht dit tot een minimum te beperken maar als Heineken in de laatste 5 maanden de prijzen met bijna 20 % omhoog doet moeten wij in actie komen.

Gelijkertijd hebben we een aantal drankjes die weinig tot niet gedronken worden uit het assortiment gehaald.

Op verzoek van vele leden zijn er nu ook pitchers bier die besteld kunnen worden.

Mocht je vragen hebben meld je dan even bij de kantine commissie.