In Memoriam Ben Gabriël

In Memoriam
Ben Gabriël
Overleden 29 September 2022

Wij ontvingen het droevige bericht dat op donderdag 29 September jl. is overleden Ben Gabriël.

Ben is op latere leeftijd lid geworden van Loenermark. Al met al was Ben ruim 60 jaar lid van onze vereniging. Hij is met zijn bedrijf al meer dan 25 jaar een van onze trouwe sponsoren.

Als voetballer verdedigde hij in de zestiger jaren regelmatig in het eerste elftal de kleuren van Loenermark en was hij actief als scheidsrechter voor zowel Loenermark en de KNVB. Hij was gekend en zeer gerespecteerd als scheidsrechter in de wijde omstreken. En als Loenermark verlegen zat om een scheidsrechter voor het eerste elftal of een andere belangrijke wedstrijd, was hij altijd bereid om in te springen. Ook voor het jaarlijkse familietoernooi bij Loenermark droeg hij zijn steentje als scheidsrechter bij. Nadat hij gestopt is als scheidsrechter is hij door de KNVB gevraagd om daar zitting te nemen in de tuchtcommissie. In die periode was Ben altijd bereid om Loenermark met raad en daad bij te staan als het ging om tuchtzaken.

Ben was op vele fronten actief in Loenen en heeft meer dan zijn steentje bijgedragen aan Loenermark waarvoor wij hem dankbaar zijn.

Onze gevoelens van medeleven gaan uit naar zijn vrouw Ria, de kinderen Gerard, Vincent, Simone, hun partners, kleinkinderen en verdere familie. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Dat hij moge rusten in vrede.

Toon Streppel