Zitbanken veld 4

31 augustus 2022 9:30

Vrienden van Loenermark

Tijdens de laatste algemene leden vergadering van Vrienden van Loenermark kwam naar voren dat de mogelijkheid voor minder valide mensen om een wedstrijd bij het vierde veld te kijken niet optimaal is. Er is tijdens deze vergadering dan ook besloten dat we ons als Vrienden van Loenermark gaan inzetten voor het plaatsen van hoge zitbanken.

Zoals het waarschijnlijk de meesten van jullie niet ontgaan is, is deze bank tussen de beide dug-outs reeds gerealiseerd.

Wij als bestuur van Vrienden van Loenermark zijn blij verrast over het eindresultaat zeker gezien de korte periode waarin enkele vrijwilligers dit voor elkaar gebokst hebben. Via deze weg willen wij deze mensen dan ook bedanken voor hun inzet.

Mocht je nog geen lid zijn van Vrienden van Loenermark maar wil jij ook bijdragen en mee beslissen aan projecten als hierboven genoemd? Meld je dan aan via het aanmeldformulier of wend je tot één van de leden van het bestuur.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Vrienden van Loenermark.