Zomerstop

28 juni 2022 9:00

Het seizoen 2021-2022 is afgesloten met een knallend eind.

Wat begon met een onwennige start in januari/februari toen we eindelijk weer alles mochten en we weer konden trainen, voetballen en samenzijn leek lang op een doemscenario uit te lopen. Loenermark na 25 jaar naar de vijfde klasse dat kon en mocht toch niet waar zijn. Gelukkig wisten we het tij te keren in de laatste wedstrijden en tegen Beekbergen het 4e klasse-schap veilig te stellen.

Daarop gevolgd door de beslissingswedstrijd Activia- Beekbergen op ons mooie complex, goed bezocht en goed gevierd en mooie complimenten voor vrijwilligers en organisatie van beide clubs.
En als kers op de taart de afsluiting met het Horeca toernooi, een super geslaagde dag met vele gasten die het Lonapark voor het eerst bezochten en waarschijnlijk niet de laatste keer dat ze er zullen zijn.

Vele verenigingen zullen met “jaloerse” blik kijken wat wij met elkaar in die laatste weken samen op poten hebben gezet en wat voor mooie feestjes we hebben gevierd na de behaalde sportieve successen!

Via deze weg willen we dan ook iedereen bedanken voor zijn/haar inzet om alles in goede banen te leiden zodat wij als vereniging als een geheel kunnen functioneren. Dankzij deze inzet kunnen we trainen en wedstrijden spelen op een prachtig onderhouden complex, genieten van activiteiten rondom het voetbal en gebruik maken van alle faciliteiten. Super!

Loenermark is van en voor zijn leden. Door met elkaar samen te werken kunnen we profiteren van de kennis en kwaliteit die er onder de leden is. Gezamenlijk werken aan een mooie toekomst voor Loenermark, dat is het doel.

Wij hopen dan ook van harte dat we volgend seizoen weer een beroep op jou mogen doen. De komende weken gaan we hopelijk genieten van een mooie zomer. Allemaal veel plezier en we zien jullie graag weer gezond en uitgerust terug in het nieuwe seizoen. Een seizoen dat een officiële start op 13 augustus zal hebben met de 2e editie van de Derby Cup tegen Eerbeekse Boys.

Met vriendelijk groet,

Conny, Liesbeth, Bertin, Davide, Leon, Gerrit en Toon.