Werkgroep nieuwe voorzitter UPDATE

15 november 2021 10:30

Zoals iedereen heeft kunnen lezen op onze website is Timon in de ALV op 22 oktober teruggetreden als voorzitter van Loenermark. Hierdoor is een vacature ontstaan die we graag ingevuld zien.

Als bestuur hebben we positieve ervaringen met het hebben van een werkgroep die de vacature coördineert en gesprekken voert met potentiële kandidaten. Daarom willen we graag weer een dergelijke werkgroep samenstellen.
We denken aan 2 leden aangevuld met 1 bestuurslid.

Naar wie zijn we op zoek?
Wij zijn op zoek naar enthousiaste leden die aan de invulling van de vacature een bijdrage willen leveren.

Ben jij geïnteresseerd stuur dan je aanmelding naar [email protected] of neem contact op met de secretaris van het bestuur, Liesbeth. Ze is te bereiken via telefoonnummer 06- 13165994. Je kunt uiteraard ook een van de andere bestuursleden aanspreken.

Update 15 november:
De werkgroep wordt gevormd door: Ivo Bleijswijk, Tom Gorsseling en Conny vanuit het bestuur.