Vierde plek voor de G

22 september 2021 17:00

Eindelijk was het weer zover. Onze G-Voetballers konden weer wedstrijden spelen. Zaterdag 18 september hebben we deelgenomen aan een toernooi bij vv Oeken.

Tijdens de training op vrijdagavond, voorafgaande aan het toernooi, was de spanning al voelbaar. Voor sommigen was het de eerste voetbalwedstrijd die ze gingen spelen. En dan gelijk een toernooi.

Het toernooi begon al om 9:00 uur dus het was vroeg op. Dat dit niet voor iedereen even gemakkelijk was bleek, sommigen hadden even de tijd nodig om goed wakker te worden. Gelukkig begonnen de wedstrijden iets later dan gepland.

Er waren 4 deelnemende teams. Tegen ieder team werd 2 keer gevoetbald in wedstrijden van 15 minuten.

De uitslagen:
Twello – Loenermark: 2-1 (doelpunt Stan)
Loenermark – Twello: 1-3 (doelpunt Wesley)
Oeken – Loenermark: 3-3 (doelpunten 3x Stan)
Loenermark – Oeken: 2-0 (doelpunten Stan en Murat)
Loenermark – ZVV: 1-4 (doelpunt Julian)
ZVV – Loenermark:  4-1 (doelpunt Stan)

Iedere wedstrijd werd er met veel enthousiasme als team gestreden. Ook door de tegenstanders. De sportiviteit van spelers en begeleiding, zowel binnen als buiten het veld, stond hoog in het vaandel. Exact zoals het hoort!

We hebben het toernooi afgesloten met een vierde plek met 1 doelpunt minder dan Oeken. Dit doelpunt verschil is gescoord door onze Wilco die als gastspeler bij een wedstrijd van Oeken meedeed. Hierdoor voelde het toch een beetje als gedeelde derde plek voor ons.

Voor alle spelers was er een mooie medaille als herinnering en patat om de honger te stillen.
Al met al een geslaagd toernooi, kunnen we mooi op terug kijken.