Van vrijwilligerswerk doen word je gelukkiger!

29 juli 2021 16:45

Kantinecommissie

Zo begint het Functieboek dat is geplaatst op de site van Loenermark.
Draag je Loenermark een warm hart toe en wil je een bijdrage leveren aan een clubhuis waar het gezellig is en je vriendelijk wordt geholpen, word dan vrijwilliger in de kantine.
Wij begrijpen dat je niet meteen zegt:'Ga ik doen.' Misschien wil je wel een keer proefdraaien. En misschien wel samen met iemand anders, zodat je een ploeg kunt vormen. Heel gezellig.
Alles is in goed overleg mogelijk. Misschien niet 1 keer in de vier of 5 weken? Geeft niet, nemen wij je wens mee in het rooster. Reservelijst, ook goed.
Neem kontakt op met Henk van den Beld als je informatie wilt of belangstelling hebt.
Kantinecommissie