KPN doneert aan onze G-Teams

14 december 2020 9:00

Jeroen Appeldoorn

Het is weer december en in deze maand doet mijn werkgever KPN graag wat extra’s in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Er is een mogelijkheid om te vragen voor een financiële bijdrage aan een goed doel. Hier heb ik gebruik van gemaakt, voor Loenermark. Het was even spannend of de aanvraag in behandeling zou worden genomen, omdat in principe verenigingen of sportclubs uitgesloten zijn van giften. Echter in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen is er een uitzondering gemaakt en wordt 300 euro overgemaakt aan Loenermark om zo materialen te kunnen vervangen of nieuwe aan te kunnen schaffen voor het G Elftal.

Bij deze wil ik de Stichting Personeelsvoorzieningen KPN hartelijk danken voor een bijdrage aan het G Elftal van Loenermark.