G-Voetbal scheidsrechter

27 november 2019 9:45

G-voetbal valt binnen de KNVB niet meer weg te denken. Hoewel er veel overeenkomsten zijn met voetbal zoals wij dat allemaal kennen, bestaan er ten aanzien van G-voetbal ook verschillen. Bijvoorbeeld de omgang met spelers, omvang van het veld, de doelen, spelregels en de rol van teambegeleiders. Kortom: maatwerk voor voetballers met een beperking!

Voor ons seniorenteam zijn wij naarstig op zoek naar enthousiaste vrouwen en mannen die hun thuiswedstrijden willen leiden. Het hebben van spelregelkennis is minder belangrijk, het is belangrijker dat je de doelgroep aanvoelt.
Natuurlijk wordt je begeleid, niet alleen vooraf maar ook tijdens wedstrijden. Net zo lang tot jij je happy voelt om het alleen te doen.

Ook is er de mogelijkheid om de cursus G-Voetbalscheidsrechter te volgen welke georganiseerd wordt door de KNVB. Loenermark neemt de kosten voor zijn rekening. De cursus staat in de planning voor komend voorjaar, doorgang is uiteraard afhankelijk van het aantal deelnemers.

Voor vragen en/of aanmeldingen graag een email naar [email protected] of bellen met Gerrit Blom (06-51224565).