Loenermark voorzitter Jaap Holdijk ontvangt koninklijke onderscheiding!

26 april 2019 9:15

Beste leden van Loenermark,

Vandaag, vrijdag 26 april, krijgt onze voorzitter, Jaap Holdijk, een koninklijke onderscheiding. Dit vanwege zijn grote verdiensten als vrijwilliger, onder andere voor onze voetbalvereniging

Voetbalvereniging Loenermark biedt hem vandaag een receptie aan van 16:30 - 20:00 uur in het clubhuis (Lonapark 5, 7371 EH in Loenen). De receptie is voor iedereen die hem feliciteren wil.

Wij willen graag zoveel mogelijk betrokkenen van dit heuglijke feit op de hoogte brengen, u helpt ons enorm door het bericht te delen.

Graag tot ziens bij de receptie!