Werkgroep “Nieuwe voorzitter Loenermark (man/vrouw)”.

25 maart 2019 22:30

Werkgroep "Nieuwe voorzitter"

Op zoek naar de opvolger van Jaap Holdijk!

De werkgroep, bestaande uit Ivo Bleijswijk, Tom Gorsseling en Martijn Klomp is de afgelopen weken druk bezig geweest met het opstellen van de vacature en bijbehorende profiel voor de "nieuwe" voorzitter van v.v. Loenermark. Zoals iedereen weet stopt Jaap Holdijk, na 20 jaar toewijding en trouwe dienst, aan het einde van dit jaar als voorzitter van v.v Loenermark. We zijn op zoek naar een waardig opvolger die de club de komende jaren nog verder vooruit brengt.

Het gevraagde profiel voor de nieuwe voorzitter is inmiddels duidelijk. De competenties die wij graag terug zien in de nieuwe voorzitter zijn:

• Heeft organisatorisch vermogen;

• Heeft bestuurlijke vaardigheden;

• Heeft kennis van de clubcultuur;

• Is communicatief vaardig;

• Is sympathiek maar slagvaardig;

• Staat open voor veranderingen;

• Is benaderbaar en een verbinder

• Omarmd en ademt de visie van Loenermark 2.0

Wij zijn er van overtuigd dat er een goede voorzitter te vinden is onder onze leden. Ben jij dat toevallig?

We streven ernaar rond mei/ juni “witte rook” te hebben, zodat de nieuwe voorzitter tot aan de ledenvergadering in oktober met Jaap mee kan draaien en uiteindelijk op de ledenvergadering gepresenteerd kan worden om het stokje van Jaap over te nemen.

Ben je nieuwsgierig geworden naar de functie, heb je vragen over het proces, of heb je tips voor de werkgroep? Laat het ons weten! Wij gaan graag het gesprek met je aan.

De volledige functie omschrijving is bij ons op te vragen. Via de site houden wij jullie op de hoogte van de ontwikkelingen

Tot snel, namens de Werkgroep "Nieuwe voorzitter Loenermark (man/vrouw)”