Chauffeurs gezocht!

25 januari 2019 20:00

Wij zoeken mensen die het leuk vinden af en toe te rijden naar een uitwedstrijd van onze senioren G1 Toppers.

De G1 toppers spelen hun wedstrijden op zaterdag. Af en toe komen we een chauffeur te kort. Wij zijn op zoek naar mensen die af en toe spelers willen rijden. Dit gaat altijd in overleg en wordt vroegtijdig afgestemd. Hier krijg je heel veel plezier en dankbaarheid voor terug.

Je doet er ons maar vooral de spelers een groot plezier mee en daar doen we het voor. Wil jij af en toe hun rijden? Neem dan contact op met Gerrit Blom (06-51224565) of stuur een email naar [email protected], wij nemen dan contact met jou op.