Tennissen maakt hongerig

22 januari 2019 20:00

Naar aanleiding van het 90 jarig bestaan van vv Loenermark heeft de Loenense Tennis Club (LTC) alle teams van Loenermark een gratis tennis clinic aangeboden.

De G-Voetballers waren gelijk enthousiast over het aanbod. Ze hebben met veel plezier deelgenomen aan een tennisactiviteit op zaterdag 19 januari. Helaas waren niet alle spelers in de gelegenheid er bij te zijn.

We werden vriendelijk ontvangen met lekkere koffie of limonade. Het was berekoud maar wat hebben we een lol gehad. Eerst een gezamenlijke warming-up, daarna werden de tennisballen uit een ballenkanon gelanceerd. Konden we even laten zien dat we balgevoel hebben en best een balletje kunnen slaan. Daarna een potje tennissen tegen elkaar. En tjonge wat waren wij goed! Gelukkig heeft iedereen wel besloten om te blijven voetballen bij Loenermark, dat is toch net even wat leuker. De spelers hebben de tennisclub ook uitgenodigd om een keer een wedstrijdje te komen voetballen.

Aansluitend hebben we gezamenlijk geluncht in de kantine van Loenermark. Genieten van lekkere, welverdiende broodjes en een heerlijke frikandel.

Wij kijken terug op een geslaagde tennisochtend en bedanken LTC hartelijk voor hun gastvrijheid.