VCL schenkt 200 euro aan G-Voetbal

18 maart 2018 16:30

G-Voetbalcommissie

Op woensdag 14 maart hebben Gerrit, Julian en Karin uit handen van de voorzitter van Vrouwen Contactgroep Loenen, Liesbeth Rozenhart, een cheque van 200 euro mogen ontvangen. De uitreiking was tijdens de jaarvergadering van VCL.

De leden van VCL reiken elk jaar, tijdens hun jaarvergadering, een donatie uit aan een goed doel of vereniging in Loenen. De leden van VCL hebben besloten om hun donatie dit jaar aan het G-voetbal team van Loenermark te willen schenken. Wij waren blij verrast toen ze ons hier over mailden.

Gerrit heeft een presentatie gegeven over het ontstaan van het G-voetbal bij Loenermark, over hoe het allemaal georganiseerd is, waar we nu staan en waar we graag met het G-voetbal heen willen. Ook werd de bereidheid van vele Loenermarkers om G-Voetbal tot een succes te maken onder de aandacht gebracht. Julian Timmermans, speler van het eerste uur, heeft zijn ervaringen als speler van het G-team gedeeld.

Na een aantal geïnteresseerde vragen werd de presentatie afgerond en kregen we de mooie en creatieve cheque overhandigd uit handen van de voorzitter.

Het G-team is erg blij met dit mooie bedrag. We gaan er een mooie besteding voor zoeken. We willen via deze weg Vrouwen Contactgroep Loenen nogmaals hartelijk bedanken voor deze gulle gift.