Veranderingstraject Loenermark 2.0

30 januari 2018 8:00

In de rubriek ‘Uit de bestuurskamer’ van 24 november 2017 en in de nieuwjaarstoespraak op 7 januari 2018 is gesproken over de toekomst van Loenermark. Daarin is aangegeven dat we 2018 gebruiken om daadwerkelijk aan de slag te gaan met de onderwerpen als:
- Varen we als vereniging de juiste koers en waar staan we over 5 jaar?
- Hoe ziet onze bestuurlijke inrichting er dan uit? Wat is de ambitie van onze club?

Tijdens het hele traject wordt Loenermark kosteloos gefaciliteerd door Fons de Logt van de KNVB.

Kernteam

Het bestuur wil hierover in gesprek met een aantal leden van Loenermark. Daarvoor wil het bestuur een kernteam formeren die bestaat uit een dwarsdoorsnede van ons ledenbestand. Hierbij moet je denken aan een lid uit de selectie, een lid uit de lagere elftallen, een jeugdlid, een betrokkene bij het damesvoetbal, een betrokkene bij het G-Voetbal, een lid van de VUT-ploeg, een kantinemedewerker en een ouder vanuit de jeugd. Het kernteam bestaat uit maximaal 8 personen. Uiteindelijk willen we het traject doorlopen met ongeveer 50 leden.

Tijdpad
Op maandag 26 februari wordt het kernteam officieel geïnstalleerd en hoort het kernteam wat de verwachtingen voor wat betreft het projectmatige traject zijn. We zullen elkaar in de maanden maart tot en met november ongeveer 5 keer treffen om uiteindelijk te komen tot een plan met daarin de doelstellingen en de acties die nodig zijn om tot een definitief plan te komen. We hebben de intentie om het plan rond onze jubileumviering openbaar te maken.

In februari worden de leden voor het kernteam benaderd.