G-Team wint beker

16 januari 2018 20:00

G-Voetbalcommissie

Zaterdag 13 januari zijn we met 7 enthousiaste voetballers naar het Exit Toys Manage G-voetbal Toernooi geweest, georganiseerd door WWNA.

Dit toernooi werd gehouden in de Oranjehal in Wenum Wiesel. De Oranjehal is een grote paardenmanege, waar dit keer dus geen paard gereden werd, maar fanatiek gevoetbald werd door verschillende G-teams uit de buurt. Loenermark was ingedeeld in een poule van 4 teams.

We begonnen het toernooi met een wedstrijd tegen WWNA. Onze voetballers hadden er zin en gingen gelijk fanatiek aan de bak. Met als verdiend resultaat werd deze eerste wedstrijd gewonnen met 3-1!
Daarna kwamen we ZVV´56 1 tegen. We deden goed mee, maar de tegenpartij kon helaas net paar meer goals maken. Deze wedstrijd hebben we verloren met 1-3.
Voor laatste poule wedstrijd moesten we tegen Colmschate´33 2. Deze waren toch net iets sterker dan we hadden gedacht en deze wedstrijd hebben we verloren met 1-5. Dat maakte dat we op plaats 3 in onze poule waren geëindigd.
We mochten daarna nog tegen Eldenia 1 spelen voor de 5e of 6e plek. Ook deze wedstrijd werd ondanks het harde werken van de voetballers verloren.
De verloren wedstrijden mochten de pret niet drukken, want de voetballers en meegekomen toeschouwers hebben het erg naar hun zin gehad. Vol trots hebben Dylano, Manon, Henk de verdiende beker opgehaald! Deze beker hebben we bij terugkomst in Loenen, gelijk een mooi plekje in de kantine gegeven.