G-Team gaat de competitie in!

16 januari 2018 19:30

G-Voetbalcommissie

Vorig jaar rond deze tijd is Loenermark gestart met het aanbieden van G-Voetbal voor mensen met een beperking uit de regio. Na een jaar fanatiek getraind en oefenwedstrijden gespeeld te hebben gaan we nu aan de KNVB competitie deelnemen.

We gaan dit doen met een jeugdteam. Het team is samengesteld uit jeugdspelers en seniorenspelers die met dispensatie bij de jeugd kunnen spelen.

Spelen in de KNVB competitie is voor de spelers een droom die uitkomt. Oefenwedstrijden spelen is leuk maar uiteindelijk gaat het toch om de echte wedstrijden, in de competitie. Deze G-Voetbalcompetitie is door de KNVB opgezet om mensen met een beperking ook in competitieverband te kunnen laten uitkomen. Voor het G-voetbal geldt: “Normaal wat normaal kan, speciaal waar nodig”.

Het streven is om vanaf het voetbalseizoen 2018-2019 ook met een seniorenteam aan de competitie mee te gaan doen. Voor beide teams hebben we nog een paar spelers nodig om dit te realiseren. Dus mocht je iemand weten die het misschien leuk zal vinden om aan te sluiten laat het ons dan weten.

Voor vragen over G-Voetbal bij vv Loenermark kun je bellen met Karin Klomp (06-13117647) of een email sturen naar [email protected], wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.