Loenermark 1 voetbalt tegen Loenermark G1

8 december 2017 17:00

Het bestuur

Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie op zondag 7 januari speelt het 1e een wedstrijd tegen het G-Team. Een wedstrijd voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie is een primeur voor Loenermark. Een mooi moment voor de teams om hun krachten te meten.

De trainers van beide teams zijn al volop bezig hun team voor te bereiden op deze primeur. Beide teams zijn erop gebrand om als winnaar de boeken in te gaan. Het motto van de wedstrijd is “samen sportief genieten”. Een mooi integratie moment voor ons als vereniging.

We hopen dat velen de teams komen aanmoedigen. De wedstrijd begint om 13:30 uur en staat onder leiding van Nico Dusink. Als de weersomstandigheden het toelaten wordt de wedstrijd op veld 1 gespeeld. Na afloop gaan we gezamenlijk proosten op een hopelijk gezond en sportief 2018.