Pitch je voetbaldroom

21 november 2017 20:00

Het bestuur

Van donderdag 16 november tot en met zaterdag 9 december hebben amateurvoetballers de mogelijkheid om de ultieme voetbaldroom van hun team of club te delen met ING.

Zes voetbalteams van zes verschillende voetbalclubs in Nederland zien tijdens de campagne ‘Pitch je voetbaldroom’ hun droom daadwerkelijk uitkomen.

Met het verwezenlijken van deze dromen wil ING het amateurvoetbal vooruit helpen.
De winnende dromen worden bekend gemaakt via Radio 538.

Wil je meedoen met jouw voetbalteam? Stuur dan nu je pitch naar 538.nl/acties en kijk voor meer informatie op ing.nl/voetbal