SPAR Bonder spekt de clubkas

27 oktober 2017 20:00

Laatste week!! Doneer de muntjes aan v.v. Loenermark. De opbrengst komt ten goede aan de jeugd.

Vanaf 1 november start Spar Bonder met de actie ‘SPAR spekt de clubkas’. Deze actie is speciaal opgezet om de verenigingen in Loenen te steunen. vv Loenermark behoort tot de gelukkige deelnemers waarvoor we kunnen sparen.

Vier weken lang krijgen we de kans om zo veel mogelijk munten te verzamelen bij SPAR Bonder. Bij iedere € 10 aan boodschappen ontvang je een muntje. Deze muntjes kan je stoppen in één van de buizen, bij voorkeur in de buis van vv Loenermark. Wij hopen natuurlijk dat deze buis rijkelijk gevuld zal worden, waar we dan mooie dingen mee kunnen doen voor onze jeugdafdeling.

Vandaar onze oproep: Vraag iedereen in je omgeving deze munten in onze buis te stoppen.