Uit de bestuurskamer

25 oktober 2017 22:00

Het bestuur

Het bestuur van Loenermark wil haar leden graag op de hoogte houden van de lopende zaken binnen de vereniging. Daarom publiceren we van iedere bestuursvergadering de zaken waar het bestuur mee bezig is op onze website.
Onderwerpen die ondertussen al op de site geplaatst zijn worden in dit artikel niet herhaald.

De highlights uit de oktober vergadering:

-) Harold van Haarlem neemt, in ieder geval voorlopig, schoonmaak kantine en toiletten over van Harry Havekes in verband met de gezondheidssituatie van Harry.

-) Budget selectie 2017-2018 is vastgesteld.

-) Algemene Leden Vergadering wordt gehouden op 11 december.

-) Ziggo heeft een nieuw gebouw geplaatst op de parkeerplaats. Deze neemt meer ruimte in beslag dan de vooraf door de gemeente Apeldoorn geschetste 2 parkeerplekken. Neiging is nu om anders te parkeren waardoor de entree naar de parkeerplaats afgesloten wordt. Mocht dit veelvuldig het geval zijn dan wordt de optie om met zogenaamde “aan duiders” te gaan werken overwogen.

-) Het vast te stellen beleid omtrent Scheidsrechters is in concept gereed.

-) Het contract met Heineken met betrekking tot de bierprijzen is geactualiseerd. Heineken gaat kijken wat de extra mogelijkheden zijn met betrekking tot het feestweekend Loenermark 90 jaar in november 2018. Daarnaast staat een gesprek gepland met de accountmanager van Heineken Groothandel (onder andere frisdranken) met als doel een verbeterd contract voor Loenermark af te sluiten.

-) Het bestuur gaat de verstrekking van munten aan vrijwilligers heroverwegen. Jaarlijks worden (te) veel consumptiemunten uitgegeven. Het is gebruikelijk bij verenigingen vrijwilligers te bedanken door het aanbieden van een medewerkers avond aan de vrijwilliger en zijn/haar partner. Ook consumptiemunten aanbieden is dubbelop. Dit past in het kader van kostenbesparing.

-) Het bestuur gaat in een brainstormsessie een eerste aanzet geven om te komen tot een antwoord op de vraag: “Waar willen we met Loenermark naar toe?”

-) Bestuur besluit 'slapend' lid te blijven van de Federatie Apeldoornse Voetbalverenigingen omdat het lidmaatschap momenteel geen toegevoegde waarde voor Loenermark heeft. Vergaderingen worden dan ook niet meer actief bezocht.

-) Bestuur heeft positieve reacties over het gebruik van de ballencontainers en het zelf op kunnen pompen van de ballen ontvangen.

Met sportieve groet,
Het bestuur