Belactie in samenwerking met Vriendenloterij

23 oktober 2017 11:00

Woensdagavond 18 oktober waren er een aantal leden in actie vanuit de kantine om de leden van de Loenermark te bellen om deel te nemen aan de Vriendenloterij. Vele leden zullen dat hebben gemerkt, omdat zij door een enthousiast belteam benaderd zijn.

Door mee te spelen in de Vriendenloterij, door middel van het afnemen van 1 of meerdere loten, krijgt de vereniging van ieder afgenomen lot 50% van de inleg van de Vriendenloterij terug. Gedurende een kalenderjaar zijn er 12 trekkingen met een jackpotbonus en 2 extra trekkingen zonder bonus, een lot kost € 13,50 per maand. Naast het feit dat de vereniging steeds een mooie maandelijkse financiële bijdrage ontvangt van de Vriendenloterij zijn er ook maandelijks heel veel grote geldprijzen te winnen door de deelnemers. Gedurende deze belavond hebben de bellers veel leden bereid gevonden een nieuw lot af te nemen en ook hebben een aantal bestaande deelnemers aan de Vriendenloterij besloten om hun bestaand lot om te zetten ten gunste van de voetbalvereniging.

Wilt u ook alsnog loten afnemen of wilt u uw bestaand lot als deelnemer aan de Vriendenloterij omzetten ten gunste van de voetbalvereniging geef dit dan door aan de ledenadministratie van de club. U kunt ook altijd nog lid worden door u aan te melden op: https://www.vriendenloterij.nl/Meespelen.htm?beni=5162.

Alle bellers uit het belteam willen we via deze weg bedanken voor hun enthousiaste inzet en het mooie resultaat dat ze hebben bereikt voor de vereniging.