Goed voorbeeld doet goed volgen

12 oktober 2017 20:45

Geïnspireerd geraakt door de leuke verslagen van andere teams heeft de G-Teambegeleiders gestimuleerd om ook een wedstrijdverslagje te gaan schrijven.

Het is de bedoeling om van iedere wedstrijd een verslagje te maken.

Ben jij geïnteresseerd geraakt in het verslag? Kijk dan op de teampagina G-Voetbal onder wedstrijdverslagen of klik op de volgende link: https://www.vvloenermark.nl/113/5310/uitslagen/wedstrijd-details/

Wekelijks worden wedstrijden gespeeld met wisselende resultaten. Door middel van een verslagje kun je met elkaar delen hoe deze wedstrijden verlopen zijn. Spannende momenten, een humoristisch voorval of een voorbeeld van positief coachen.

Het maken van een wedstrijdverslag kan lastig zijn maar je hoeft echt geen schrijfwonder te zijn om een (kort) verslagje te maken. Gewoon doen!

Welke teams volgen?